Re: lug-bg: Organizaciq

  • Subject: Re: lug-bg: Organizaciq
  • From: yyovkov@xxxxxxxxx (Yovko Ilchev Yovkov)
  • Date: Wed, 16 May 2001 12:33:14 +0300

Sto ne vzemem da si napravim edin simpozium :-) na taq tema. Da se syberem
nqkyde na chist vyzduh i da mu otdelim malko poveche vreme nazhivo. Mislq,
che debatite na zhivo nemogatt da bydat zameneni s nisto. Az predlagam edna
sybota ili nedelq prez idniq mesets da se syberem nqkyde, naprimer v Sofia
(Predpolagam Stoyan ste ozhe da uredi edna zala v MGU -to) i da obsydim
offline situaciata.

    • lug-bg: Organizaciq
      • Изпратено от: koko@xxxxxxxxxxxxx (Nikolay Dimitrov Yourgandzhiev)