Re: lug-bg: conferencii

  • Subject: Re: lug-bg: conferencii
  • From: stoko@xxxxxxxxxxx (stoko@xxxxxxxxxxx)
  • Date: Wed, 16 May 2001 14:41:22 +0300

On Wed, May 16, 2001 at 10:21:18AM +0200, Yavor Ivanov wrote:
> Estesveno 4e trqbva da se vijddame po 4esto kakvo e tova na 1 godina
> A kato se syberen za kakvo shte govorim a??? nali trqbva da ima nqkakvi temi
> No dali ste mogad da idvat drugite hora po 4esto tave e svyrzano s finansi i
> mnogo drugi razhodi.

Abe na men mi se struva ,che stana "to taka,ama inache.." .Hem ni syrbi,hem ni boli! ne shtem organizacija,no ne shtem i da plashtame pari za pyt i t.n. kogato se sybirame. Molja vi,neka vseki se zamisli sam zasebe si: shte pravim li NESHTO ili shte si sedim zad klaviaturite i shte psuvame naljavo i nadjasno M$ i korumpiranata dyrzhava. Shte zastanem li v malko po-aktivna pozicija ili prosto shte si obsyzhdame chisto tehnicheskite problemi(koeto, razbira se,e chudesno).Osven tova ne mislja, che haraktera na LUG-BG shte se promeni syshtestweno,ako se legitimirame pred obshtestwoto. Pishete!
                                                                                                                                                                        Stockton
P.S. Blagodarja na G.Georgiev - Skeleta za pismoto mu.