Re: lug-bg: lug-bg faq

  • Subject: Re: lug-bg: lug-bg faq
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Fri, 18 May 2001 17:18:51 +0200

> vijte, govorim za organizacii sas vliqnie i savsem otveqni neshta pri
> polojenie che oshte ne sme si reshili problemite v samiq list. dokolkoto
> znam lista vurvi ot 98god. a vse oshte nikade nesum vidql negov
> FAQ. chesto zadavani vuprosi mogat da se otgovorqt tam. puk sled tova da
> mislim po drugi vuprosi.

Ami rabotata e tam che samo mislim i goworim.
Nikoj ne se hwasta da go narpawi.
Interesno zasto wsichki mislqt che praweneto na nesto e rabota samo na
administratora na lista (t.e. na Spas Pavlov).

Kato za nachalo eto wi nqkolko problema na lista, wyrhu koito movete da
mislite i da goworite, a ako nqkoj wse pak iska move i da naprawi nesto:

1. DIR.BG ne priema poweche ot 5 pisma ednowremenno.
Reshenieto e prosto:
Tezi koito sa registrirani sys takyw adres mogat da se preregistrirat sys
drug.
Za preporychwane e da se izbqgwat abv.bg ; yahoo.com ; mail.com.

2. MNOGO ste ulesnite rabotata na lista ako sprete da si prenasochwate
postata ot edin-> na drug-> na treti i pr.server, che dave i kym SMS.
Lista e otworen i wseki move da se zapishe i otpishe mnogo lesno.

3.Mnogo ste ulesnite men ako kogato se registrirate sys now adres, si
otpishete stariq.
Taka nqma da mi se nalaga "na ryka" da otpiswam nesystestwuwasti adresi ili
prepylneni postenski kutii.
Ako ne prochitam po 50-tina takiwa pisma na den move i da mi ostane wreme da
naprawq i nesto poweche po WEB-a na grupata naprimer.

4.Mnogo ste byda radosten, kogato pisha lichno na nqkoj ot was ( wyw
signaturata na kogoto obiknowenno pishe "Network Administrator") za
razreshawane na nqkoj problem, ako polucha otgowor.

I nakraq iskam da kava che uspqh da pusna pak tyrsachkata za arhiwa i tq e
na adres:
http://www.linux-bulgaria.org/search.html

Spas Pavlov