Re: lug-bg: Wireless LAN

  • Subject: Re: lug-bg: Wireless LAN
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Sun, 20 May 2001 23:51:27 +0300 (EEST)

 CISCO Aironet 340 Series wireless bridge

Az go polzvam ot blizo 3 meseca na raztoianie 34km.
Skorostta e 11mbit half duplex i 5.5mbit full duplex.
Na po-blizki rastoiania e 11mbit full.
Upravliava se s telnet i se zakacha sys utp ili bnc za lan (hub).

mano

On Sat, 19 May 2001, Julian Stoev wrote:

> Ïðèâåòè!
> Ìîæå ëè íÿêîé äà ìè äàäå ïðåïîðúêè çà Wireless LAN õàððäóåð, êîéòî äà
> íå å ñêúï è äà å ñúâìåñòèì ñ LINUX. Èñêàì äà ãî èçïîëçóâàì â
> êîìáèíàöèÿ ñ ADSL çà äà äàì äîñòúï íà íÿêîëêî êîìïþòúðà, êîèòî ñà â
> åäíà êúùà. Ñêîðîñòòà íÿìà îñîáåíî çíà÷åíèå. È 1MB/s ùå å OK. Õîðàòà ùå
> ãî ïîëçóâàò ïðåäèìíî çà äîñòúï äî Èíòåðíåò, à îò òàì íÿìà äà ìîãàò äà
> äèãàò íàä òîëêîâà.
>
> --JS
>
> -- --> Translated message begin  <-- --
>

> Priveti!
> [...]

== Pazardjik.com  System Administrator ==
== GSM: +359 88 975753                 ==
== e-mail: mano@xxxxxxxxxxxxx          ==