Re: lug-bg: MS se interesuva ot LUG-BG?

  • Subject: Re: lug-bg: MS se interesuva ot LUG-BG?
  • From: luben@xxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Mon, 21 May 2001 18:37:37 +0300

On Mon, May 21, 2001 at 05:49:27PM +0300, Ivan Dimitrov wrote:
> kolkoto i da gi mrazite i MS sa xora i te trqbva da qdat. nali znaete kak
> rimskata imperia v razcveta na silite si e bila pogulnata ot
> chujdestrannite udovolstviq (kato vanata primerno ot gurcite). nedeite da

v tova nema nishto losho - narichat go kulturen obmen, a te rimlianite sa
vzeli mnogo neshta ot gurcite i to vse dobri, da rechem stoicizma i prochee

> se uchudvate ako nqkoi den se razbere che mnogo idei sa bili vzeti ot gpl
> software i nikade ne e opomenato za tova. vse pak, kolkoto i da gi pluem i

a tova veche ne e nikakav kulturen obmen, a krazhba

> te si razbirat ot rabotata, znaqt kakvo e konkurencia, i kolkoto i da gi

igurno ima v MS i takiva koito razbirat... vyprosa obashe ne e za tova
koi kolko mozhe, a e politicheski - dobre li tova niakoi da pishe software
i da go licenzira pot GPL ili tova e mnogo losho za vsichki nas?

a shto se otnasia za tova koi kolko mozhe - to MS mai nai-mnogo mogat v
marketinga i pisaneto na programo na BASIC.

> mrazim nishto ne ni prechi i nie da se abonirame za WUG-BG (primerno).
> taka kogato te obvinqvash, shte znaesh kak da otgovorish. a ne prosto da
> ignorirash! zatova drevnite xora sa izpolzvali shpionite. dnes moje da se
> pravi legalno (ili pone pod gpl).

ami az ne se chuvstvam s nishto vinoven ta da buda obviniavan... oshte poveche
da triabva da se zashtitavam pred MS. ako triabva noiakoi da bude obviniavan
tova sa samite te, zaradi opita im da discreditirat edna napulno legitimna
praktika - licensiraneto na software pod GPL.

a mezhdu drugoto, niakoi da znae da ima neshto podobno na WUG-BG, bi bilo
zabavno. az pih se zapisal za da moga da se posmeia malko... ako niakoi
znae adres neka prat ;))))

> /*********************************\
> *         root of all evil        *
> *      the last one on earth      *
> * take a minute to think about it *
> *    dobber@xxxxxxxxxxxxxxxxxx    *

Luben Karavelov                    [phone] +359 2 9877088
Network Administrator                     [ICQ#] 34741625

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>