Re: lug-bg: MS se interesuva ot LUG-BG?

  • Subject: Re: lug-bg: MS se interesuva ot LUG-BG?
  • From: tuptac@xxxxxxxxxxxxxx (Antoby)
  • Date: Mon, 21 May 2001 19:02:08 +0200

> P.S. I da ne se biat v gardite za DIVX, stoto tova - viarvam - e vremenno
> polojenie. Nikoj ne se e rodil nauchen,

Az ot lichen opit se ubedih che Linux e mnogo, ama mnogo po-dobre za multimedia za men (user w towa otnoshenie). Gledam TV kakto si poiskam, nqmam nikakyw problem s mpeg i avi s razlichni kodiraniq. DivX mi e dosta po-stabilno. Za profesionalna obrabotka nqma software, a i toj wse pak trqbwa da se kupi, tezi deto sa go pisali si poluchawat ot nego zaplatata, a ne ot reklami ili nqkakyw wid sponsorstwo.

Obiknoweno problemyt za multimediata e w skapani drivers i software ot proizwditelite na harduera (tuneri, zwukowi karti, video karti). Pod linux supporta w nqkoi otnosheniq e ogranichen, no za smetka na towa, mnogo rqdko shte prawi kakwoto si iska kakto se sluchwa w 90% sys windows apps. Eto towa e edin ogromen nedostatyk na closed source :), nqma koj da im widi greshkite, taka che towa s DivX izobshto ne tlaska M$ napred, a naprotiw swetlinni godini nazad.

Otgoworyt ot predstawitelqt na M$ e naprawo smeshen, toj dori da citira mail, w kojto az kazwam che izpolzwam NT kakwo ot towa. Ne e nujno da si kupuwa chowek sam NT-to, kato moje i firmata w koqto raboti da mu go e kupila i podobni neshta.

Nqma nujda ot paranoq, da chetat M$ :) znaesh li nqkoj den kakwo moje da se sluchi i da im se naloji da prodawat services za Linux.