Re: lug-bg: LUG, LINUX, Organizacia ...

  • Subject: Re: lug-bg: LUG, LINUX, Organizacia ...
  • From: stoko@xxxxxxxxxxx (stoko@xxxxxxxxxxx)
  • Date: Mon, 21 May 2001 20:25:22 +0300

On Mon, May 21, 2001 at 02:14:54PM +0300, Luben Karavelov wrote:

> i IBM-i i IBM-i ...

> da zhalko e che ot edna strana s razviti visoki technologii vse poveche se
> prevryshtame v argarna provincia
A znete li che nawremeto,kogato sa izlizali pyrvite 286 dyna,sa gi proizvezhdali kapsulovani-zaleti sys neshto na osnovata na epoksidna smola-vsichko s cel da se poprechi na krazhabata.Da,ama nashte inzheneri mu namirat cakata.Za basnoslovna suma(ot porjadyka na stotici hiljadi USD) se zakupuva specialna sub-micronna freza ot bratushkite. I zapochvat - sloi po sloi... smykwali sa sloeve dori po-malki ot mikron. I te ti nov model na Pravec,primerno:-).Kakwo pyk,i tova si e vid advanced engineering,dazhe reverse engineering! :-)) Btw,informacijata mi e ot edin ot horata,uchastwali w tova neshto.