Re: lug-bg: Wireless LAN

  • Subject: Re: lug-bg: Wireless LAN
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Tue, 22 May 2001 14:08:28 +0900

On Mon, May 21, 2001 at 05:46:26PM -0700, gggg ggg wrote:
|kakvo e razstoianieto ot teb do kashtata i ima li
|priaka vidimost ?
|
|georgi

Íå ñè ìå ðàçáðàë. Ñòàâà äóìà çà *âúòðå* â êúùàòà. Íå ìîãàò äà ñè
ïîçâîëÿò äà ïðîêàðâàò êàáåëè, à èñêàò shared internet. :)
Ðàçñòîÿíèÿòà ñà 10-15 ìåòðà ìàêñèìàëíî è 1-2 ñòåíè òóõëåíè. Ìàé íÿìà
íóæäà îò access point. Ìîæå äà ñå ðàáîòè â peer to peer ðåæèì è Ëèíóêñ
ðóòåð/gateway êúì ADSL/DSL (íå çíàì òî÷íî îùå).

Ìèñëÿ, ÷å ùå óñïåÿ äà ãî íàïðàâÿ çà 150-160$ íà êîìþòúð ñúñ ïëàòêè çà
2 Mbps. Èìàì ìàëúê ïðîáëåì ñúñ íàìèðàíå íà äîñòàâ÷èê íà ZCOM çà
ìîÿ ðàéîí (Êîðåÿ). Íåâåðîÿòíî, íî ôàêò!!! Òàéâàíñêè ïëàòêè, íî íå ìîãà
äà íàìåðÿ îò êúäå äà ãè êóïÿ. Ïî-ñïåöèàëíî ìè òðÿáâà åäíà
http://www.zcom.com.tw/product/wl2425.html çà Ëèíóêñ ìàøèíàòà è 3-4
ISA àäàïòåðè + PCMCIA êàðòè http://www.zcom.com.tw/product/wl2420.html

Äàéòå íÿêîé äîáúð onine ìàãàçèí çà òàêèâà äæóíäæóðèè...:)

--JS