Re: lug-bg: Pak li e troyan ?

  • Subject: Re: lug-bg: Pak li e troyan ?
  • From: borj@xxxxxxxxx (Boris Jordanov)
  • Date: Wed, 23 May 2001 11:14:51 +0300

> taka che dokato stignesh to twoite tools otdawna  trqbwa da ti e
> qsno che nqma oprawiq !

    Ako se stigne do tam (chukam na durvo) da mi shtukne, che sum compromised,
naj malkoto integrity chek-a shte bude na druga mashina. Kato kazah, che ne bih
imal vjara na _NISHTO_ imah predvid _NISHTO_! Estestveno, che mozesh da
napravish vsichki tia zamechatelnosti i ne po-malko estestveno mi zvuchi, che
az sushto znaja, che mozesh da gi napravish. Kogato spomenah tezi tools,
misleh, che e jasno, che govorja za upotrebata im v context "komprometirana
sreda". Upotrebata im bez da se suobrazish s konteksta, e razbira se napulno
bezsmislena. Moga da si napravja DoS i kato si sreza kabelite, nali? I kolkoto
i da si filtriram trafica, upgrade hardware, daemonz i prochee pak njama da sum
online. V kraja na kraishtata, tazi diskusia ja zapochnahme, zashtoto az
smjatam, che suveta "sravni ls s ls v ~/ftphome/bin/" e nepravilen (btw, v
~/ftphome/bin/ moze i izobshto da njama ls). So, sorry, ot moja strana njamam
kakvo poveche da diskutiram, daj da prekratim tova.

Take care.