lug-bg: AutoSlack 1.7 KeepAlive script

  • Subject: lug-bg: AutoSlack 1.7 KeepAlive script
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 25 May 2001 16:43:36 +0300

Zdraveite,
sled suotvetnata borba s instalaciqta na AutoSlack-1.7, uspqh da update-na
edin slack7.1 --> current directno ot FTP site (no moje i ot drugi SOURCES -
po4ti debian way :) . Btw autoslack e vduhnoven ot debianskiq apt i ima
nqkakva anologiq s nego ; moje da my se ukaje naprimer da vzima ot
slackware-current/slakware ili eventualno i ot slackware-current/contrib , da
tegli vsi4ki new packages (koito gi nqma v 7.1, a gi ima v current) i vs4ki
upgrade-nati ( ima gi v 7.1 , no v current sa upgrade-nati ) i da instalira
primerno samo new packages , a upgraded da gi spool-va na diska za
eventualno posledwashto instalirane - t.e. "ne pipai 7.1 packages a samo mi
dobavi novite ot current , puk posle ako system e stable ste upgrade-vame i
paketite na 7.1". Ima i dosta drugi features , no lipsva RESUME . Ako dropne
ftp connectiona po nqkakva pri4ina po vreme na tegleneto na nqkoi paket ,
togava autoslack se opitva da vuzstanovi connectiona ( spored mene
neuspeshno , prosto tazi funkciq vse oste ne raboti) i sled kato izte4e
TIMEOUT parametura koito  mu se zadava (opitvah na nqkolko ftp servera s
mnogo golemi timeout stoinosti - ne resume-va )  autoslack prekratqwa rabota
. Trqbwa ru4no da se startira otnovo i zlopolu4niq package ste bude izteglen
otna4alo , za ve4e izteglinite nqma problemi - spool-nati sa v edin
dir . Ta pri men taka 3 puti dropwashe na polovinata na glibc-2.2.2 (27MB)
... dialer-a (v moq slu4ai) reconnect-va , no autoslack ne iska da resume-ne
:(((.
Ta pitaneto mi e slednoto :
Mislq 4e edin KeepAlive  script ste opravi rabotata , ama sum zle s bash
programming :(((. T.e. autoslack da go startiram ot edin bash script koito da
parse-va i opciite s koito startiram autoslack-a, a TIMEOUTa na
autoslack ste  e mnogo maluk , taka 4e da ne se raz4ita na nego da resume-va
, a da quit-va i scripta da restartira autoslack otnovo s sustite opcii .  Ta
tozi KeepAlive script trqbva da check-va dali ima pidof perl ( stoto
autoslack e edin perl script ) , no puk nqma garanciq 4e ste e startiran samo
tozi perl process. Po dobra ideq mai e da ima cikyl koito da check-va
postoqnno dali ima autoslack.pid v /var/run/ , i ako nqma da restartira
autoslack s sustite ipcii s koito e bil startiran , drugo ne mi idwa na ym .
Ta moje li nqkoi da nahvurlq suvsem grubo nqkolko red4eta na takuv keepalive
bash script koito da sledi i restartira : autoslack -opt1 -opt2 -optX
( moje i na drug script ezik ) , a az posle ste si go "doumorq".

Blagodarq