Re: lug-bg: socket programming

  • Subject: Re: lug-bg: socket programming
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (G. Georgiev)
  • Date: Mon, 28 May 2001 13:36:57 +0300

Stanislav Lechev wrote:

> primerno "sh" (show) i natisnete TAB komandata se dopylwa
> neshto kato GNU readline ...
> da i az izpolzwam libreadline no problema e che kogato cheta ot socket
> dori i da iskam da procheta samo 1 byte
> toj ne idwa do mene dokato ne e natisnat enter-a
> t.e.
> az cheta 1 byte... otsreshta mogat da mi napishat 101 no te shte stignat
> do mene edwa sled natiskaneto na enter
> ta towa e linebuffer
> ustanowih che sys setvbuf moga da go premahna
> no ne i za socket...

Ima dve veroiartni prichini za problema ti:

1. Otsreshtnata strana ti parshta celi redove. Togava kvoto i da
pravish, reda shte ti doide celia navednaj.

2. Izpolzvash mnogo visoko nivo na dostap.
Az polzvam "read" i "write" sas socket file descriptors i niamam
problemi s cheteneto na 1 byte.
Za poveche info izpalni:

man 2 read
man 2 write