Re: lug-bg: PCI com port cards

  • Subject: Re: lug-bg: PCI com port cards
  • From: ice@xxxxxxxxx (ice@xxxxxxxxx)
  • Date: Fri, 1 Jun 2001 14:52:58 +0300 (EEST)

Ne razbiram ?! kakyv e problema s podkarvaneto... na kartata si ima
jumperi , v BIOS-a mojesh da myrdash nastrojkite na vgradenite COM-ve i
LPT . Moje bi imash vpredvid che na choveka na dynoto nqma ISA , nali :)

BTW a sym s takava karta i si imam 4 nezavisimi COM-a(
na razlichni IRQ-ta i I/O addresi , vqrno che padna malko rabota s
poqlnik , ama nali tova mi e rabotata :)) , i dva nezavisimi LPT porta .