Re: lug-bg: Memory management problems - locate!

  • Subject: Re: lug-bg: Memory management problems - locate!
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 2 Jun 2001 08:13:13 +0300

Ima nqkoi losho napisani programi koito rezervirat mnogo memory [ naprimer
losho boravene s malloc()  - za rezervirane na pamet , koqto ne se
osvobojdava posle avtomati4no  ], a puk vsustnost polzwat mnogo malka 4ast ot
neq , a kernela nqma kak da ne uvaji  "molbata im"  -  vse pak te sa si user
space proseci , koito trqbwa da se obslujwat . Nqkoi ot tqh sa tolkova zle
napisani 4e s te4enie na vremeto  "lapat" vse pove4e i pove4e momery bez da
osvobojdawat nikakva, i idwa edin moment , v koito se prepulva i RAM i swap i
kernela po4va da kill-va procesi za da ovladee polojenieto .
Interesno ti s koq versiq na KDE si ?
Za pove4e informaciq po vuprosa mojesh da pregledash v source na kernela
Documentation/sysctl/vm.txt  i po-specialno  za "overcommit_memory" .