lug-bg: MySQL & C++

  • Subject: lug-bg: MySQL & C++
  • From: rado@xxxxxxxxx (Radoslav Rangelov)
  • Date: Tue, 5 Jun 2001 17:34:21 +0300

Zdravejte!

Iskam da popitam njakoj deto se e zanimaval da pishe programi na C ili C++ s obrashtenija kam bazi danni na MySQL server da me svetne za njakoja dobra biblioteka za tazi cel. Standartnata deto varvi s MySQL e neshto kato "wrapper" i ne mi varshi rabota. Iskam v krajna smetka da polucha edin izpylnim fail i nikakvi dopalnitelni scriptove, "wrapper"-i i t.n. (estestveno moje da polzva njakoja i druga dinamichna biblioteka, no mojata programa da si se kompilira kato obiknovena C programa i sled kompilacijata da se poluchi edno hubavo i obosobeno "EXE" :-)
Osven tova za standartnata biblioteka deto varvi kam MySQL-a ne moga da razbera s kakvi opcii trjabva da se kompilira mojata programa za da ja polzva. Kogato kompiliram standartnite primeri vsichko e ok, no ne moga da razbera kakvo ot cjalata boza trjabva da prehvarlja v moja Makefile za da si kompiliram mojata si programka. BLAGODARJA PREDVARITELNO!

Rado