lug-bg: Kernel customization question

  • Subject: lug-bg: Kernel customization question
  • From: zachary_@xxxxxx (Zachary Evgeniev Dimitrov)
  • Date: Fri, 8 Jun 2001 09:14:52 +0200

Zdr.

Interesuva me sledniq vypros. Naposledyk sred vsichkite distribucii i t.n.
ima razni nesyvmestimosti s qdrata, koeto po pytq na logikata e normalno;
obache mnogo mi e interesno kato vidq da rechem
linux - 2.2.5-15 (na nqkoi Red Hat mai)
tova kakvo e qdro 2.2.5 s 15-ta popravka ot Red Hat ?
ili pyk
2.4.3-mdk (Mandrake)
2.4.3 qdro - specialno za Mandrake ?!
Predpolagam che edva li e 15-ta popravka na Red Hat ili pyk special edition
na Mandrake.
Ta vyprosa mi e Kak i kyde se pishe (predpolagam v samiq source na qdroto)
tazi versiq, koqto posle se vijda sys syotvetnite komandi (uname).
Moje da se pishe i na nqkolko mesta. Molq nqkoi, koito programira po
kernel-a ili ima vzemane davane s nego da dade po-obshiren otgovor.

Iskam rezultata ot uname ?? da e
Linux -2.4.5 - Cool
naprimer...

10x in advance