Re: lug-bg: books.bgone.net

  • Subject: Re: lug-bg: books.bgone.net
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Mon, 11 Jun 2001 13:31:55 +0200

Zdraveite na vsichki,

Puskam tova pismo v Linux grupata poneje vijdam
che ima entusiasti.
Imam edna molba/vapros kam Liuben:

1) Ima li nachin da se napravi niakavo transkribirane ot
  latinica kam kirilica. Chovek da moje da pishe naprimer
  izpolzvaike latinicata vse edno che pishe na
  kirlica izpolzvaiki Fonetichna klaviatura.

2) Da ima edno pole "ezik". Znam che moje bi 99 % shte
sa na angliiski, no niakoi moje pak da govori nemski,
frenski ili ruski.

3) Format na dokumenta - on-line HTML, koito
chovek triabva da chete dokato e v Internet;  arhiviran HTML,
koito chovek moje da si drupne i raztochi na hard diska;
PDF, ili PostScript.

4)  Neobhodimo e da ima obiasnenie kak se chete PDF i PostScript.
Da ima vruzki kam saita na Adobe za Acrobat Reader i kam
http://www.cs.wisc.edu/~ghost/gsview/ za GSView. Vijdal sam
dosta hora koito i haber si niamat kak da chetat post-script
pod Windows.

5)  Vangliiskata versia e dobre butona da se kazva "search".

Vapros :
Pravish li proverka za dublirani URL-ta ?

Ako drugi imat zabelejki predlojenia e hubavo da gi dadat sega
dokato stranicata e oshte v nachalen stadii na pravene.

Svetoslav