Re: lug-bg: LUG-BG+Organizatsia=?

  • Subject: Re: lug-bg: LUG-BG+Organizatsia=?
  • From: stoko@xxxxxxxxxxx (stoko@xxxxxxxxxxx)
  • Date: Tue, 19 Jun 2001 15:47:16 +0300

On Tue, Jun 19, 2001 at 04:36:53AM -0700, Yovko Ilchev Yovkov wrote:

> Zdraveyte LUG-BG!!!
>
> Mai sega zapochvam edna poznata do bolka tema, no mislq, che e
> kraino
> vreme da se vzeme nqkavo reshenie dali ste se opitvame po nqkakyv
> nachin da se organizirame ili prosto ste si bydem nezavisima mail -
> list grupa (ponezhe nisto nqma da zavisi ot nas).
>
> Predi dva dena se vyrnah ot Sloveniq, kydeto imah vyzmozhnostta da
> se
> zapoznaq s nqkoi hora ot tehniq LUG i Srybskiq takyv. Za syzhalenie
> se okazva, che samo nashiq nestava za seriozna rabota. I v Slovenia
> [...]

        Mislja,che njama kakwo da se kazhe poveche,a samo malko da se obobshti:
        1)Organizacijq ni trjabwa
        2)Ima zhelanie za tova
                -ima i opasenija,che shte pobylgalim situacijat.(bez komentar)
        3)Ima hora,koito biha/shte se zaemat s organiziraneto
        4)Imame teren
        5)Ochertava se da imame i mashini
        6)Imame ot kyde da poluchim juridicheska(i ne samo)konsultacija,pri tova vyv vissha stepen bezplatno :-)
        7)Imame dostatychno vyzmozhnosti da poluchim populjarnost

Mnogo oshte mozhe da se obobshti,no vsichki sa cheli diskusijata i bi trjabwalo da sa najasno pone sys sebe si. Edno pone se dokaza-ne che ne go znaehme,ama javno twyrde malko ni pukashe- strashno sme izostanali. Vervajte mi! :-)

P.S. Snimkite ot seminara shte gi pusna utre sledobed.
                                                                Stockton