  • Subject: Re: lug-bg: razmisal
  • From: lucho@xxxxxxx (Latchesar Ionkov)
  • Date: Tue, 19 Jun 2001 09:48:13 -0400

Neka da ostavim organiziraneto na partii na niakoi drug -- dostatachno
nekadyrni politici ima, niama nujda ot dopalnitelno popylnenie ot bivshi
programisti/sysadmin-i.

Viarno e che politikata wliae v/u jivota ni, no tozi mailing list ne e
edinstvenoto miasto kydeto chovek moje da si kaje mnenieto po vichko koeto
go wylnuva.

Neka se opitame tuk da prikazwame samo za neshta direktno swyrzani s Linux,
pyk politikata, sport-a, sex-a i ostanalite neshta koito ni valnuvat da
ostavim za forumi koito sa prednaznacheni za tiah.

Thanks,
        Lucho

On Tue, Jun 19, 2001 at 02:37:05PM +0200, Svetoslav Nikolov said:

> [...]

  • Относно:

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org