Re: lug-bg: CBQ ???

  • Subject: Re: lug-bg: CBQ ???
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 18:17:58 +0300

On Monday 25 June 2001 12:00, you wrote:
> Boyane,
> Shte me izvish che ti pisha na malko ime, no edva li tova e nai
> podhodiashtoto miasto za familiarnichene :)))))) Ot vyprosa na Svetlan az
> ostanah s vpechatlenie che pita dali triabwa da si preinstalira kernal-a a
> ne linux-a, vyobshte ne mi e minalo prez akyla che mozshe da ima vpredvid
> linux-a. Mozshe bi i az ne sym se izrazil pravilno v mail-a si. I az imah
> vpredvid che se nuzshdae ot preinstalirane na kyrnel-a a ne na linux-a
> :)))) Nadiavam se tova da izgladi nedorazumenieto.
ami kernela i linux-a e edno i susto :)))
po razbiraemo steshe da e  "preinstalirane na kernel-a , a ne  redhat-a" :)

Imam predlojenie za vutreshno za LUG-a , unofficial RFC : )

        Kogato stava vupros za qdroto , da se nari4a prosto kernel , a kogato stava
vupros za cqlata OS da se nari4a s imeto na suotvetnata Distibuciq , 4e da ne
stavat takiva nedorazbiraniq . Znam 4e i tova ne e mnogo pravilno , no edva
li nqkoi ste sedne da pishe "Debian GNU/Linux" , "Red Hat GNU/Linux" i t.n. ,
osven ako dokumenta v koito se poso4va  ne e official :))).