Re: lug-bg: Routing

  • Subject: Re: lug-bg: Routing
  • From: vasil@xxxxxxxxxxx (Vasil Kolev)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 21:16:19 +0300 (EEST)

Kratuk otgovor: DA
Po-razshiren otgovor: mozhesh da markirash s ipchains paketite ot
mashinite, i da routirash po fwmark, ima baq docs po vuprosa , samo che e
mnogo vazhno da masq-vash
za smqnata na route - ip rotue replace default ......
az lichno si napisah edno cgi na C, koeto bachkashe SUID root , i se
vizhdashe samo ot localnata mrezha, da mogat userite da si smenqt
routinga, ako me nqma mene.

Ako iskash poveche info - moga da ti pratq sources.

  • Относно:
    • lug-bg: Routing
      • Изпратено от: itsanov@xxxxxxxx (Ivaylo Tsanov)