lug-bg: swapoff

  • Subject: lug-bg: swapoff
  • From: sredkov@xxxxxxxxxxxx (Ivaylo Sredkov)
  • Date: Tue, 26 Jun 2001 10:01:43 -0200

> sled tazi operaciq cat /proc/swaps  kakvo kazwa ? Ima mount-irani swap
> devices ?

# cat /proc/swaps
Filename                        Type            Size    Used    Priority
/dev/hda6                       partition       208804  0       -1
towa kazwa - ne e pipnat...

> opitai run-time:
>  umount /dev/XXX      # XXX =swap dqla
>
> ako se sumnqwash 4e nqkoj script go re-mount-wa ,  komentirai v /etc/fstab
> red-a s swap-a , i togava pak opitai  swapoff i umount

nishto ne go zarevda otnowo. swapoff minawa byrzo i gladko, no bez rezultat. s
"umount" ne stawa - swap dqla se aktiwira, a ne se montira.

> . Ako pak ne stava , reboot i togava nqma kude da hodi :)))

Problema e w towa che iskam pri rabotesht linux da go izkliucha. ako trqbwa da
reboot mi e qsno kak move da stane.

Ivaylo

  • Във връзка с:
  • Относно: