Re: lug-bg: Otvoreno pismo

  • Subject: Re: lug-bg: Otvoreno pismo
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 26 Jun 2001 20:54:22 +0300

da taka e , i edva li ima nqkoi koito da e na mnenie 4e kum momenta 100%
vsi4ko moje da se realizira s open source resheniq . V texta na pismoto ne se
spomenawa 4e za vsi4ko ima alternativa s free/open source resheniq ,  trqbwa
da ima prehoden period v koito da se polzwat  free/open produkti kudeto e
vuzmojno i soutvetno ako nesto ne moje ili ne e vuzmojno ili udobno da se
pravi s free/open da se polzwa proprietary produkti .

--- primerno tozi  paragraf moje da se doprodulji  taka ------------

Íèå ñìÿòàìå çà íåóìåñòíî äúðæàâíàòà àäìèíèñòðàöèÿ íà åäíà ñòðàíà äà å èçöÿëî
çàâèñèìà îò åäíà èëè äðóãà êîðïîðàöèÿ, îò åäèí èëè äðóã ïðîïðèåòàðåí è
íåäîêóìåíòèðàí ôîðìàò, êàêòî è äà íàëàãà ïîäîáíè ïðîäóêòè êàòî çàäúëæèòåëíè
çà ñâîèòå ïîäàííèöè, êàòî åäèíñòâåíîòî ñðåäñòâî çà êîìóíèêàöèÿ ñ íåÿ. Ñúùî
òàêà  ðàçáèðàìå , ÷å íå å âúçìîæíî  âñè÷êè ðåøåíèÿ äà áúäàò ðåàëèçèðàíè
èçöÿëî ñ ïðîäóêòè ñ îòâîðåí êîä , íî ñìÿòàìå çà öåëåñúîáðàçíî òàì êúäåòî å
âúçìîæíî èçïîëçâàíåòî íà òàêèâà , òå äà áúäàò ïðèëàãàíè ñ ïðåäèìñòâî , è
ñúîòâåòíî àêî èçïîëçâàíåòî èì å íåâúçìîæíî èëè ñèëíî çàòðóäíåíî  òîãàâà äà ñå
ïðèáÿãâà êúì ïðèëàãàíåòî íà ïëàòåíèòå è çàòâîðåíè àíàëîçè .

Sega za opredeleniqta na Open Source ,Free Software i  Proprietary software
mislq 4e gi ima prevedeni na bg -  predpolagam ima prevoda4i s grupata koito
ve4e sa go napravili  . Ako gi nqma mogat da se prevedat ...
No mislq 4e horata ve4e  prawqt razlika mejdu tqh  , dori i da ne mogat da
recitirat nqkoi konkreten  licence .