Re: lug-bg: swapoff

  • Subject: Re: lug-bg: swapoff
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 27 Jun 2001 12:07:49 +0300

On Wednesday 27 June 2001 04:43, you wrote:
> Dori i  pri absoliutno prazen swap ne iska da go deaktiwira. Ne znam zashto
> - move bi towa si e Defekt na RedHat7.1. Celta mie da si oswobodq swap-a
> pri nalichie na oshte swoboden RAM na sistemata sys swapoff/swapon. nqma da
> ima nezdrawoslowen effect pri polovenie, che ima poweche swoboden RAM ot
> kolkoto zaetiq swap.
> Blagodarq za otziwchiwostta!
> Ivaylo

> Koq e distribuciqta? Slackware?

 debian i slack (i dvata s 2.4.4 kernel) ,

vsustnost distribuciqta nqma golqmo zna4enie , pri teb problema predpolagam e
 v kernela ili nqkoi script pravi nqkakva mizeriq . Naistina ne mi idwa na um
ot kakvo moje da e . 2.4 kernels ( vkl. 2.4.4 , za ponagore neznam )  imat
izvesten problem s VM - po-to4no s release-vaneto na active /inactive_pages
ot swap-a , no pyk da ne iska da osvobodi celiq dql ..... Mislq 4e e izlishno
da te pitam , no proveri vse pak dali si update-nal vsi4ko kakvoto iska tvoq
2.4 kernel ( Docomentation/Changes - vij po-specialno za  binutils ,
util-linux , i ako si na reiserFS -reiserfsprogs ) . Tova moje dae pri4ina
nqkoi toolz da ne rabotqt kakto o4akwash .....