Re: lug-bg: Re: Otvoreno pismo

  • Subject: Re: lug-bg: Re: Otvoreno pismo
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Wed, 27 Jun 2001 16:18:19 +0300

:))
ako triabva da badem chestni, kojto i kavoto da izpitva kam MS te sa v pravoto si da pishat kakvito si iskat programi i estestveno
da se stremiat s vsichki sredstva da obsebiat kolkoto moje po-goliama chast ot banicata.

vojna i bitki i srajenia bi triabvalo da se vodi po-skoro s tezi, koito reshavat kakvoda konsumirat.
a v tova otnoshenie, za sajalenie MS ima goliamo predimstvo, pozicia igradena s godini kato pochnem M$DOS 1.0 :)) za IBM
ot vremeto, kogato garddisk winchester beshe superlux.

nie niamame finansovata most na M$$$$.
kakvo mojem da koncentrirame v protivoves? tova e vaprosa.
otgovorite sa mnogo, no osven pasivni dejstvia kato publikacii triabva da se napravi i nesto dosta po-razlichno.

zasto ne i niakoj i drug udar pod krusta (M$ imat v dosieto si dostatachno takiva) :)))

Ivan Petrov