Re: lug-bg: Otvoreno pismo

  • Subject: Re: lug-bg: Otvoreno pismo
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 28 Jun 2001 01:39:38 +0300

Zabelejkata ima rezon . Pismoto ni e malko  4asten slu4ai  viziraiki to4no
tazi zdelka s MS , i si li4i 4e ima nujda ot pove4ko jurnalisti4eski o4i da
go poglednat . Moje bi purviq paragraf na pismoto i sledvashtite go 5 vuprosa
trqbwa da se redaktirat  , taka 4e da ne se razbira to4no tozi slu4ai s MS ,
a po princip - koito i da e software proizvoditel , i 4e purvo trqbwa da se
opita s open/free software i posle ako nesto nestava  da se kupuwa
proprietary , i kogato vuprosyt opre do kupuwane - kak durjavata organizira
takuv turg za zakupuwane na software . Sega ne mi idwa na um nqkakuv
konkreten text , no ste e hubavo da se prashtat konkretni textove ( a ne samo
razsujdeniq :) koito da sa v vid koito moje direktno da se prilagat kum
pismoto .

Spored men pismoto trqbwa da ima po-obsht vid 4e da ne ni se hvashtat za
dumite  i da usporwat konkretni fakti i subitiq ( te sami ste se dosetqt za
kakvo ide re4 :) .

On Thursday 28 June 2001 00:26, you wrote:
> [...]
> glupawo towa da e edinstwenoto neshto s koet razpolagame. Na kakwo se
> bazira informaciqta w nego ? Samo tam li q ima ?
> 	Glupawo e, pri ramkowo sporazumenie da se izprashta takowa pismo.
> Ili pone da ne se spomenawa tozi sluchaj, a da si goworim prosto za
> otnoshenieto na dyrvawata kym Microsoft kato kym priwilegirowan partnjor).
> Az po princip ne sym siguren, che tezi pari direktno shte otidat w
> Microsoft, tyj kato nishto chudno da se mine i prez bylgarska firma za
> poddryvkata na tezi sistemi i togawa argumenta s wliwaneto na pari w

to support za ednoto i za drugoto ste se plashta , ama pone da se naemat
admini koito da mogat da administrirat takiva UNIX-like  open/free sistemi ,
ili pyk da se plashta na bg support firma 4iito personal moje da se opravq s
takiwa sistemi . Pri vsi4ki slu4ai ste izleze po-evtino otkolkoto da se
plashta i software-to i support-a  ( da ne izpadame v konkretni smetki