Re: lug-bg: Otvoreno pismo

  • Subject: Re: lug-bg: Otvoreno pismo
  • From: luben@xxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Thu, 28 Jun 2001 14:49:18 +0300

On Thu, Jun 28, 2001 at 01:47:24PM +0300, G. Georgiev wrote:

> Dumata "podanici" mai e po-dobre da se zameni s "grajdani",
> taka moje mnogo dvusmisleni talkuvania da se napraviat.

spored men dyrzhavata ima podanici, a obshtestvoto grazhdani
ako e grazhdansko, t.e. ako vseki e otgovoren za sobstvenata si
pozicia i mozhe da ia nalozhi pri upravlenieto na syotvetnata
dyrzhava.

vyv vyprosnia kontext mi se struva che podnaici e po-podhodiashto.
sravni:
dyrzhavata nalaga na podanicite si da polzvat produktite na MS
dyrzhavata nalaga edi kakav si danyk na podanicite si...

za razlika ot tova, nie pishem tova pismo ne kato podanici, a kato
grazhdani.

> Edin vapros:

ami az mislia che e vreme. i spored men triabva da se pochne pyrvo
s on-line site-ovete za da mozhe kolkoto se mozhe poveche hora
da go podpishat.
ako ima hora poznavashti administratorite na dir.bg, news.bg, post.bg,
hit.bg, top.bg, search.bg, gbg.bg i mozhe bi oshte niakoi novinarski
sait ili portal, za koito ne se seshtam, neka gi pomoli da slozhat po
edin link kym pismoto.
za linux-bg.exco.net, www.bgit.org, linux.gyuvet.ch,linux.zone.bg,
www.openbg.net, mislia che administratorite im chetat lista i shte sa
syglasni da slozhat po edna novina za nego.

note:
mahnal sym spisyka s vestnici do koito shte se prashta, ponezhe kakto
Anton Zinoviev pracilno otbeliaza, to i bez tova e "otvoreno" i znachi
shte byde razprostraneno do vsichi zainteresuvani. a taka niama i da se
razmie otgovornostta ot strana na vestnicite...