Re: lug-bg: Otvoreno pismo

  • Subject: Re: lug-bg: Otvoreno pismo
  • From: luben@xxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Thu, 28 Jun 2001 19:05:31 +0300

On Thu, Jun 28, 2001 at 05:38:04PM +0200, Boyan wrote:
> Zdravei Lubo,

> Tochno takova otlagane njamah vpredvid. Ako njakoi uvadjavan vsekidnevnik
> poblikuva pismoto v petyk ili sybota oshte po-dobre. Pismoto ima veche
> zavyrshen i kompakten vid. Koeto e po-vadjno horata naistina chetat mnogo
> vestnitsi prez weekenda i efekta shte e po-goljam. Prosto ima njakakyv
> glad za novini prez weekenda i ako imame kysmet polititsite da si trajt to
> nie modjem da udovletvorim tozi glad.Drugata sedmitsa shte byde tolkova
> politizirana s novoto pravitelstvo, che nikoi veche njama da ni obyrne
> vnimanie nito na nas nito na pismoto.

OK, prav si oshte utre, se prashta do vesnicite i spisaniata, min.syvet i
prezidenta.

> Ot druga strana pismoto modje da si stoi v interneta i da trupa podpisi
> (kakto kolegite italiantsi sa postypili minalata godina, bidj minalija mi
> posting) i korektsii ili dopylnenija (kato naprimer idejata da se napravi
> prityrka/prilodjenie s aktualni open source reshenija v administratsiite
> po sveta).
> Boyan.

syglasen, moga da napravia form-a za postvane na URL-ta, v koito se obsyzhda
izpolsvaneto na Open Software po sveta, s kratko opisanie.

--
Luben Karavelov                    [phone] +359 2 9877088
Network Administrator                     [ICQ#] 34741625

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>