Re: lug-bg: OTWORENO PISMO

  • Subject: Re: lug-bg: OTWORENO PISMO
  • From: lucho@xxxxxxx (Latchesar Ionkov)
  • Date: Thu, 28 Jun 2001 13:06:09 -0400

Hi,

Moje li da pomolia kogato se pokazwat komentarite s imenata i email
addressite, email-ite da sa malko kodirani -- neshto kato zameniane na @ s
'at', . sys 'dot' etc. Niamam nishto protiv da mi ima address-a tam, no
poluchawam dostatachno spam, ne iskam oshte, predpolagam i ostanalite
podpisvashti se :)

Thanks,
        Lucho