Re: lug-bg: Otvorenoto Pismo ! Postfactum ?!

  • Subject: Re: lug-bg: Otvorenoto Pismo ! Postfactum ?!
  • From: luben@xxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Mon, 2 Jul 2001 12:54:21 +0300

On Mon, Jul 02, 2001 at 12:11:36PM +0300, Ivaylo Toshev wrote:
> [...]
> 	* Êàêâî å ïîëîæåíèåòî â ìîìåíòà ?
> 	* Èìàøå ëè / èìà ëè êîíòàêò ñ ìåäèèòå ?
> ÇÀÙÎ ÑÀ ÌÀÕÍÀÒÈ ÎÒ ÀÄÐÅÑÍÎÒÎ ÏÎËÅ ÌÅÄÈÈÒÅ !!!!!! Îñòàíàëî å ñàìî äî
> ïðåçèäåíòà è äî ïðåìèåðà, êîéòî ÎÙÅ ÃÎ ÍßÌÀ, çàùîòî ñòàðèÿ .... !!!!!
> Ìèñëÿ, ÷å íà âñè÷êè å ÿñíî ÷å íÿìà ìÿñòî çà îòêàçâàíå ! Õâàíàõìå ñå íà õîðîòî
> è íÿìà ìúðäàíå !
> 	 Âèæäàì, ÷å ïàê å èìàëî ïèñìà ñúñ ñúìíåíèÿ îò ðîäà íà " ïðèçíàâàìå, ÷å
> open-source íå å äîñòàòú÷íî çðÿë...." - íÿìà òàêèâà ôèëìè ! Äà ñòå ÷óëè
> Microsoft äà êàçâà "Ïðèçíàâàìå ñè, ÷å Windows ME å ïúëåí áîêëóê â ñðàâíåíèå ñ

ami vizh pismoto na anton zinoviev n sait v "mail diskusia" otnosno vestnicite.
pismoto e prateno do vsichki web portali - vyrteshe se na search.bg i oshte ima
link na news.bg. ot drugite ne poluchih "feedback". thanks na woland etc, koito
sa postnali info za pismoto vyv linux foruma na dir.bg. 10x na mano za irc
propagandata.
pismoto e prateno do vsichki vestnnici za koito sym se setil i sym im nameril
adresite. v sybotnia broi na "capital" beshe otrazeno syshtestvuvaneto na pismoto,
bez texta. ako niakoi e vizhdal po drugi vestnici da kazhe. elenko elenkov ot
capital iska da se sreshtne s niakoi ot nas i za da podgotvi po-goliam material
za sledvashtata sedmica (vse osht mai ne se e poiavil na rabota), kydeto shte
nastoiavam da se publikuva celia text na pismoto.
prateno e do presidenta,min,syvet,min.predsedatelia, vsichki parlamenterni
politicheski sili, do slavi trifinov (pone george danchev kaza che shte go prati).
osven elenko ot kapital do momenta samo veni markovski mi syobshti she na
"izvyredno zasedanie" na isoc.bg podkrepiat pismoto i t.n.

luben

> ------------------
> Ivaylo Toshev
> SAIR Linux /GNU
> Certified Professional
> ivo@xxxxxxxxxxxxxx
> ivo@xxxxxxxx
> http://linux.itce.com
> http://www.itce.com
> ITCE Ltd. Ñîôèÿ
> +359 2 957 17 83
> +359 2 957 17 84

Luben Karavelov                    [phone] +359 2 9877088
Network Administrator                     [ICQ#] 34741625

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>