Re: lug-bg: otnosno noviq medicinski software...

  • Subject: Re: lug-bg: otnosno noviq medicinski software...
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Wed, 4 Jul 2001 18:01:45 +0900

On Wed, Jul 04, 2001 at 10:15:38AM +0300, George Danchev wrote:
|Tuk dadenata firma trqbwa da se navie da port-ne proizvedenieto si i za Linux
|, i to vse pak ste bude commercial nqma na4in .

È òàêà äà å, ìàêàð ÷å íå å çàäúëæèòåëíî, íå å âúïðîñà â òîâà.

|No v LUG-a ve4e imashe pitane po vuprosa ot edin Doctor (qvno linux-fen :),
|koito v diskusiq za WINE i WmWare pitashe kak da si pusne windows-kata
|'medicinska programa' pod Linux :). I sa si pravi horata da opitvat , zasto
|trqbwa da plashtat i dopulnitelen M$-danuk ..... ?!  Drug e vuprosa 4e tova
|moje da e v razrez s licenza na tazi programa , ako tam e ukazano 4e tq
|trqbwa da se polzwa samo i edinstveno pod Windows , vupreki 4e 4oveka si e
|platil i e uspqva  da q pusne i pod druga OS .

×àêàé ñåãà, íàëè ïðîãðàìàòà çà Áúëãàðñêàòà êàñà å ïëàòåíà îò Áúëãàðèÿ.
Òÿ Å ñîáñòâåíîñò íà Áúëãàðèÿ, âêë. àâòîðñêèòå ïðàâà. Àêî ñåãàøíèÿò
äúðæàòåë íà àâòîðñêèòå ïðàâà (çäð. êàñà?) ïîèñêà, òîé ìîæå äà
ïóáëèêóâà ñîðñà.
À äà íå ãîâîðèì, ÷å ñèãóðíî å òðÿáâàëî äà ñå ïîñòàâè èçèñêâàíå ïðè
êîíêóðñà, ïðîãðàìàòà äà ñå ïèøå â ïðåíîñèì ñòèë. Èñêà ìè ñå äà êàæà,
÷å ìîæåøå äà ñå ïîëçóâà Winelib çà äà ñå ñúçäàâàò native win è Linux
binaries, àìà àéäå ñåãà.... winelib âñå ïàê ñèãóðíî èìà áúãîâå è íå
âúðâè äà ñå ðàç÷èòà íà íåÿ çà íàèñòèíà âàæíè íåùà.

Òà ìîæåøå íåùàòà äà ñå íàïðàâÿò ïî ìíîãî ïî-ðàçëè÷åí íà÷èí è îùå ìîæå
äà ñå îïðàâÿò ìíîãî ãðåøêè çà òîÿ SW....... àìà ñå èñêà æåëàíèå è
îòêðèòîñò, íåùî êîåòî õè÷ ãî íÿìà â Áã. :-(

--JS