Re: lug-bg: Killing Mozilla-0.9.2 with plain HTML

  • Subject: Re: lug-bg: Killing Mozilla-0.9.2 with plain HTML
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 5 Jul 2001 03:06:46 +0300

Ami oste ne sum siguren 4e e bug , no edin Bug-report nqma da e losho - neka
mislqt horata po vuprosa :) .

Obkrujenieto e :
Mozilla 0.9.2
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.2) Gecko/20010628
mozilla-i686-pc-linux-gnu-0.9.2-sea.tar.gz
Build ID : 2001062823

Ili opishi tvoqta sistema , stom pri teb se polu4awa mnogo bavno otvarqne na
tozi  suvsen 'nevinen' .html

10x