Re: lug-bg: Pitane za Slackware 8.0

  • Subject: Re: lug-bg: Pitane za Slackware 8.0
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 6 Jul 2001 10:18:25 +0300

Mnogo se izvinqwam ,
no spored men thread-a se "izrajda" , i predlagam da se terminira :)
Pitaneto beshe za Slack 8.0 a otide edva li ne v Amerikano - Koreiska IT
voina i to s u4astieto na bulgari  . Da umresh ot smqh :)

On Friday 06 July 2001 07:31, you wrote:
> [...]
 vek aziatskite durjavi taka drupnaxa... zashtoto se

 pishe w US ;)

> Íàïúëíî ëè ñè óáåäåí? ;-)

pored men e bezsmislen spora koi pove4e develop-va . No v4astnost mojesh da
proverish broq developers na lubimata ti OS suotvetno ot BG USA i S.Korea i
da gi otnesesh na kalpak ot naselenieto .

 cable inet (wkliuchitelno PCMCIA network card wyw wsiaka staia). Po

> Òîâà ãî çíàåìå... :-) Íèå ñêðîìíî íå å êàòî äà íÿìàìå ëàïòîï (ïîíå
> çàùîòî áÿõ íà êîíôåðåíöèÿ è ìè òðÿáâà çà ïðåäñòàâÿíåòî) è íå å êàòî äà
> íå ñìå òúðñèëè êúäå äà ãî âêëþ÷èìå. Ñúùî òàêà íå å êàòî äà íå ñìå
> ïèòàëè â ñâåñòåí õîòåë (150$ íà âå÷åð, íà 2 ñïèðêè îò Ïåíòàãîíà).
> Åäèíñòâåíîòî, êîåòî íàìåðèõ áåøå åäèí ïî÷èòàòåë íà AOL, êîéòî îò
> ñúæàëåíèå ìå ïóñíà íà ñîáñòâåíèÿ ìó àêàóíò ïðåç ìîäåì, íî êàêòî ñå
> äîñåùàø, ssh å äîñòà òðóäíî çà ïîëçóâàíå ïðåç AOL...
>
> Òåëåôîíèòå íà ëåòèùàòà ñïîðåä ìåí ñå ïîäðàçáèðàò. Çà òÿõ íÿìà èçîáùî
> êàêâî äà ãîâîðèì. Îñòàâàøå è äà ãè íÿìà...

 bandwidth >400K/s download i >150K/s upload za $30/mo (oswen w Japan

> Â êàìïóñà â SNU, îòêúäåòî ïèøà èìà wireless 10/100 LAN, êîéòî îáõâàùà
> îêîëî 3 êì^2. Íî â ãðàäà èìà íà âñåêè 300 ìåòðà èíòåðíåò êàôåòà 24
> ÷àñà/365 äåíà â êîèòî ñêîðîñòòà å îò ïîðÿäúêà çà êîéòî ãîâîðèø.
>
> Âñåêè ñè èìà ñâîèòå êóñóðè, íî ìîãà îïðåäåëíî äà êàæà, ÷å USA ñà ìíîãî
> íàçàä â øèðîêîòî äîìàøíî èçïîëçóâàíå íà cable, DSL,...

ako trqbwa nesto v 4astnost da se doizbistrq to spored men li4niq mail e
po-podhodqsht , kakto i az perly-nah na doctora po specifi4no medicinskata
tema
.

ne iskam da razbunvam duhovete , prosto _Request_ .