Re: lug-bg: TV Tuner

  • Subject: Re: lug-bg: TV Tuner
  • From: tuptac@xxxxxxxxxxxxxx (Antoby)
  • Date: Tue, 10 Jul 2001 10:04:30 +0200

> Ne razbrah kakav e shansa da pusna TV Tuner pod Linux, kojto e vanshen i
> se
> vklu4va kam TV-OUT na vide kartata. Ima li izobsto podoben software i
> nqkoj
> moje li da me upati kade da go nameria ?

> rage

Da te nasocha samo kyde da tyrsish - po-golqmata chast ot tunerite polzwat chipowe brooktree bt878 (848 po-starite). Komandwat se po i2c shinata. Ne znam dali tozi wynshen tuner shte moje da se otkrie no probwaj da si poigraesh s i2c modulite, ima opciq za scan na shinata kakwi adresi ima tam. Ima wyzmojnost tazi videokarta da slusha na i2c i prez neq da stawa uprawlenieto. Sledowatelno ako uspeesh da i namerish adresa trqbwa da namerish i s kakwo da go uprawlqwash. Ima hora koito pishat drivers za takiwa izmisleni tuneri kym X serverite za syotwetnite karti (kakto naprimer na ati all-in-wonder).

Taka che - ili standartno uprawlenie po i2c s bttv drivers ili chrez X server-a.

po wyprosyt za softuera, sled kato uspeshno pusnesh drivers ili se syzdawa /dev/video i tn. devices ili prez Xv extensions, taka che towa nqma da ti e problem :)