Re: lug-bg: pppd problem

  • Subject: Re: lug-bg: pppd problem
  • From: minus273@xxxxxxx (Nickola Kolev)
  • Date: Tue, 17 Jul 2001 17:40:34 +0300

> Zdraveite,
> imam sledniq problem s pppd2.4.1 na kernel 2.4.6:
> Znachi pyrvo kompiliram si PPP i SLIP kato modules. Kernel module loader-a
gi puska v nachaloto. Redaktiral sym /etc/modules.conf i /etc/devfsd.conf v
syotvetstvie sys syotvetnite iziskvaniq (/usr/doc/ppp-2.4.1/). No kogato se
opitam da nabera nqkakyv nomer mi dava slednata greshka: Failed to open
ttyS1: No such device. Modemyt mi e vynshen Rockwell na 56k. Vyrzal sym go
na 2 serien t.e. COM2 pod windows ili ttyS1 (cua1) pod linux. Probvah i s
cua1 kato device, no pak mi dava syshtata greshka. Interesnoto e che i na
kernel 2.2.19 dade syshtata greshka (estestveno /etc/modules.conf beshe
redaktirano v syotvetstviq s iziskvaniqta na 2.2.19). PPP 2.3.7 ne dava tazi
greshka, no ne moga da go izpolzvam pod kernel 2.4. Nqkakvi idei ot kak da
se spravq s tozi problem?

Íå ñúì ñèãóðåí êàêâî ìîæå äà å åñòåñòâîòî íà ïðîáëåìà òè, íî íàé-äîáðå
ïðî÷åòè âíèìàòåëíî readme-òî è ñúïúòñòâàùàòà äîêóìåíòàöèÿ íà pppd-òî. âèæ äà
íå òè ëèïñâà âñå ïàê íåùî  ;)))

Àêî è òîâà íå òå äîâåäå äî ðåøåíèå, âèæ äàëè ïúê íÿìà íÿêàêâè êîíôëèêòè îò
ðîäà íà ïðåêúñâàíèÿ è âõîäíî/èçõîäíè àäðåñè ïðè êîì. ïîðòîâåòå.