Re: lug-bg: ifconfig

  • Subject: Re: lug-bg: ifconfig
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Wed, 18 Jul 2001 16:48:55 +0300

----- Original Message -----
From: "Ivan Dimitrov" <dobber@xxxxxxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, July 18, 2001 4:30 PM

> [...]
> interfeisi koito mojesh da vdignesh (dori i da ne si go napravil) a samo
> ifconfig za interfeisite koito sa vdignati.
> i molqte otidi i vij na nqkoi malko po-zareden server `ifconfig` i gledai
> kade kakvi greshki ima i kolko TX i RX sa minali:) daje mojesh da
> napravish watch -n 1 ifconfig ethX i da se naslajdavash kak se povishava
> kolichestvoto na RX i TX i otvreme na vreme (razbirase ako ima nqkakuv bug
> v mrejata) kak se poqvqvat i errors, collisions, frame, overruns koeto si
> govori tochno za neizpravnost po mrejata.

i da i ne !!!
moje da e imalo vremenno srivane, koeto da e izcheznalo otdavna, no ti ste vijdash samo, che e stanalo, no ne i koga.
a tova postoianno da si puskash ifconfig prez niakolko sekundi i da otchitash tendenciite
kato sravniavash rezultata s predhonia (-ite) - molia, kojto si e mazohist da go pravi, no ne e tova nachina.

  • Във връзка с: