Re: lug-bg: ifconfig

  • Subject: Re: lug-bg: ifconfig
  • From: vasil@xxxxxxxxxxx (Vasil Kolev)
  • Date: Wed, 18 Jul 2001 22:55:25 +0300 (EEST)

Specialno za frame greshkite , obqsnenieto e slednoto:
Vseki IP paket se emkapsulira v frame ( ramka ) na po-nisko nivo protokol,
maprimer ppp ili ethernet. Frame greshka znachi naprimer otrqzan ethernet
paket, t.e. bez poslednite X bajta , ii neshto takova... ili ppp paket,
kojto ne zavurshva sus 0x ... (ajde de , ne moga da si spomnq kvo beshe
tochno :) ) ... V obshti linii tova znachi problem s enkapsulaciqta na
protokola ot po-nisko nivo.