Re: RE: lug-bg: Autoslack , Perl+modules , ELF binary

  • Subject: Re: RE: lug-bg: Autoslack , Perl+modules , ELF binary
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 19 Jul 2001 17:53:09 +0300

On Thursday 19 July 2001 17:03, you wrote:

> da ama za towa za windows (perl2exe) imashe nqkwi grivi
> predi 2-3 sedmici w bugtraq ...
> nqkwi problemi imashe ama ne pomnq weche :)

te e interesno ako tova perl2exe ako poddurja  "cross-compile to linux", da
se vidi ko sha izleze , ama sha trea Win mashina ili WINE  ...
pak ste ima problemi .........,
vsustnost tova kym C li konvertira i posle compilira ili napravo kompilira
perl source ...?

ne sum tursil  mnogo , no perlcc se o4ertava kato edinstvenoto resheniq za
sega pod Linux