Re: lug-bg: Piratski software

  • Subject: Re: lug-bg: Piratski software
  • From: ivo@xxxxxxxxxxxxxx (Ivaylo Toshev)
  • Date: Fri, 20 Jul 2001 16:49:08 +0300

Êîé Linux - ñàì ñè ðåøè .
Àêî èñêàø äà áîðèø èñòèíñêè UNIX àäìèíèñòðèðàíå, íåäåé çàïî÷âà ñ Mandrake, íå
çà äðóãî, à çàùîòî òîé å íàïðàâåí ïîâå÷å çà ïîëçâàíå îò End-User-è. È â íåãî
èìà ñúøîòî êàêâîòî è â äðóãèòå, íî èìà îïàñíîñò äà ñå "ðàçãëåçèø" äà ïîëçâàø
All-In-One ãðàôè÷íè èíñòðóìåíòè çà àäìèíèñòðèðàíå ;-)
Àç ëè÷íî çàïî÷íàõ íà Slack, íî ìíîãî áúðçî ñå ïðåõâúðëèõ íà RedHat - ñâèêíàõ
ìó è ñè ãî ïîëçâàì. Ïðîñòî òàêà ñå ïîëó÷è, ÷å ìè ïîïàäíà íàé-íîâèÿ òîãàâà
äèñòðèáóòèâ è òîé áåøå RedHat. Íèêàêâè äðóãè ïðè÷èíè íå ñúì èìàë äà ãî
èçáèðàì.

Ïåòúê 20 07, 2001 16:33 , Yavor Atanasov íàïèñàõòå:

Ivaylo Toshev
SAIR Linux /GNU
Certified Professional
ivo@xxxxxxxxxxxxxx