Re: lug-bg: HDD MBR prob.

  • Subject: Re: lug-bg: HDD MBR prob.
  • From: dobber@xxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Wed, 25 Jul 2001 12:33:27 +0300 (EEST)

ami sloji v lilo.conf opisanie za windows-a ti, predpolagam che znaesh kak
stava... tova si e zaduljitelno
ako ne e tova problema ti predlagam slednoto reshenie:
pravish si sistemni disketi za dos i linux (s lilo) po 1
bootvash s dos-kata i pishesh fdisk /mbr
bootvash s linux-kata, kato na linux propta mi okazvash parametri da
zaredi linux-dqla, pishesh lilo i rebootvash... na lilo prompt-a mojesh da
mu okajesh koq OS iskash da butnesh:)

    Ivan Dimitrov
System Administrator
  dobber@xxxxxxxxx