Re: lug-bg: Izleze bezplatnijat Kylix

  • Subject: Re: lug-bg: Izleze bezplatnijat Kylix
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 27 Jul 2001 08:52:13 +0300

On Friday 27 July 2001 04:43, you wrote:

> Az ne movah.

> Nqkoj da uspq da podkara Kylix Open Edition na ne-RPM distribuciq ? Az sym
> na Slackware, wivdate po koe wreme pisha toq mail. Cqla wecher go mycha :(.
> Pyrwo wze da prawi mizerii s moq RPM i reshi, che nqkoi dependancies sa
> broken, a ne widqh kyde izpylnqwa "rpm" komandata, taka che izpolzwah
> malkiq trik:
>
> 	mv /bin/rpm /bin/rpm.orig
> 	echo "/bin/rpm.orig --nodeps \$*" >> /bin/rpm
> 	chmod +x /bin/rpm
>
> Samo deto i towa ne pomogna, zashtoto pri instalaciqta reshi da se oplache,
> [...]

tozi error nai-veroqtno ozna4awa 4e 'ldconfig' ne moje da nameri shared
libraries .  Ako si s nqkoi ot poslednite -current ili
8.0 mai nqma da go podkarash . Kazvat 4e glibc trqbwa da e 2.1.3 .
Ima edni toolz : rpm2tgz  i rpm2targz , eventualno s tqh da opitash da
preconvertirash .rpm-ite do .tgz ili .tar.gz  i posle da procedirash s
standartnite za Slack installpkg i t.n. *pkg , ama pak nqma garnaciq.
P.S. oste edin primer 4e da instalirash na Slack  ot .rpm si e muka , prosto
nestata ne se slagat kudeto trqbva .