Re: lug-bg: Izleze bezplatnijat Kylix

  • Subject: Re: lug-bg: Izleze bezplatnijat Kylix
  • From: manitu@xxxxxx (Rumen Krasstev)
  • Date: Fri, 27 Jul 2001 13:42:34 +0300

Kylix trygva na absolutno wsichki distribucii, prosto triabva malko poveche
chetene osven towa mandrake i redhat sa nai-oblagodetelstvani ot Borland
shto se kasae do Kylix, probvai da go pusnesh na Debian da vidish kon bob iade li :-)))
No i pod 7.2 i pod 8 sam go puskal ima patchove v saita na borland za wsiaka distribucia i versia
koito opravia imenno problema s glibc-to (za debian wse oshte niama i triabva rychno crachno da se praviat :((