Re: lug-bg: vypros

  • Subject: Re: lug-bg: vypros
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 30 Jul 2001 17:59:20 +0300

On Monday 30 July 2001 17:33, you wrote:

> man pppd
>
> logfd n
>               Send  log messages to file descriptor n.  Pppd will
>               send log messages to  at  most  one  file  or  file
>               descriptor  (as well as sending the log messages to
>               syslog), so this option and the logfile option  are
>               mutually  exclusive.   The  default  is for pppd to
>               send log messages to stdout  (file  descriptor  1),
>               unless the serial port is already open on stdout.
>
> logfile filename
>               Append  log  messages to the file filename (as well
>               as sending the log messages to syslog).   The  file
> [...]

orry 4e replay-vam na sebe si no predniq mail zamina nedovurshen , a i vidqh
4e ve4e sa izprateni messages za prenaso4vane na stdout-a ot inittab-a.
Ideqta mi beshe da se prenaso4va vsi4ko svurzano s pppd ne kum /dev/null a
kum tozi log file , taka ste ima info v kolko 4asa  e imalo disconnect i
reconnect .

  • Във връзка с: