Re: lug-bg: refresh

  • Subject: Re: lug-bg: refresh
  • From: kleo@xxxxxxxxxxx (Kliment Ognianov)
  • Date: Tue, 31 Jul 2001 10:41:02 +0300

4eti, 4eti docs-a na SVGATextMode-to. I az vkushti sum s takava karta. Otna4alo
vnimatelno probvah na nqkolko puti, ne se polu4i, no v kraina smetka uspqh.
Sega karam na 1024x768x16. Imashe razni tunkosti s ClockChip-a, opisani v
configuracionniq fail na SVGA-to. Pro4eti go celiq i 6te uspeesh, garanciq :)

Atanas Mavrov wrote:

> Znachi .... ot lilo.conf stawa samo che ima stranichni efekti kato towa che
> ne iska da raboti X -sa i che razdelitelnata sposobnost weche ne e 1024x768
> Inache izteglih SVGATextMode ...... obache i s nego imam problemi ...
> Znachi kartata mi e S3Trio3D .... SVGA-to poddyrva S3 i po specialno S3Trio
> no ... kogato mu dam nqkoi ot gotowite nastroiki i ... ili monitora izkluchwa
> ili zapochwa da raboti po takyw nachin che nishto ne move da se chete ... i
> ne na 70Hz kakto e zadadeno a na 50 ...... ako se opitam da naprawq sam
> [...]

<HR>
<UL>
<LI>text/x-vcard \\\\\\\\\ \\\\: kleo.vcf
</UL>