RE: lug-bg: Pomosht!

  • Subject: RE: lug-bg: Pomosht!
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Wed, 1 Aug 2001 14:19:33 +0300

Evgeni!
tri nesha
1. ne si ni dal dostatychno informaciq za da ti pomognem
2. ne dryj takyv ton!
3. ako si mislish che shte stane tolkowa lesno da se nauchish da
dobawqsh pc-ta w sistema koqto poznawa samo toq kojto q e prawil, se
lyjesh. naj-lesnoto koeto mojesh da naprawish e da izdirish choweka i da
go pitash kak stawa. nie moje i da ti obqsnim che w /etc/dhcpd.conf se
dobawat pc-tata, ama ot kyde shte znaem dali nqma nqkakwa sistema koqto
periodichno zamazwa toq file. i ot kyde mojem da imame ideq kak choweka
si e naprawil filtriraneto na masqueradinga?

BR,
Boyan