FW: lug-bg: Pomosht!

  • Subject: FW: lug-bg: Pomosht!
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Wed, 1 Aug 2001 15:07:41 +0300

-----Original Message-----
From: Evgeni Genchev [mailto:evgeni@xxxxxxxxxxxxx]
Sent: Wednesday, August 01, 2001 3:00 PM
To: Boyan Krosnov
Subject: Re: lug-bg: Pomosht!

Hi,

1. Izwinqwam se na wsicki, koito sa se pochuwstwali zasegnati.
2. Nqma file /etc/dhcpd.conf
3. Ne moga da izdirq choweka, kojto e instaliral sistemata. Trqbwa da se
oprawq sam.
4. Wizhdal sym file w kojto ima nomerata na mrezhowite karti, do koito
stiga
Internet. Rowih no ne moga da go namerq.

Pozdrawi,
Evgeni