Re: FW: lug-bg: Pomosht!

  • Subject: Re: FW: lug-bg: Pomosht!
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Wed, 01 Aug 2001 15:21:27 +0200

E tova si e tragedia naistina.
Segashnite ti rabotodateli izvednuj da ne reshat tochno
sega che linux-a im syzdava problemi i ad se mina na NT.
Ako e taka az sym navit da ti pomogna kolkoto i da struva
tova.

1.Pishi "ifconfig" i postni rezultata
2. rezulatata ot ps -ef.
3. Kakva e distubuciata.
4. Rezultata ot "ipchains -L" ili ako ne stane "iptables -
L -n"
5. rezultata ot "route -n"

Aide chakam te

Todor Belev