Re: lug-bg: DNS problem

  • Subject: Re: lug-bg: DNS problem
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 1 Aug 2001 17:45:32 +0300

On Wednesday 01 August 2001 15:11, you wrote:
> Zdravejte!
>
> BIND 9.1.1
>
> ot mashinkata na koiato e pusnat niama problem s DNS,
> obache, mashinkite, koito sa nejni klienti za niakoi domain-i niamat
> resolving. sasto taka sendmail-a, kojto varvi na sastata tazi mashinka
> sasto ima problemi s resolv na niakoi (sashtite) domain-i. t.e. za tezi
> domains ne ste da raboti po prav i obraten.
> obache vednaj kato mu napisha
> # nslookup nesto.si.tam po-gorenDNS
> go namira, i veche moje da go servira na klientite si.
> Goliam Nomer, a?
> idei, pls!!!!!
Predpolojenie:
BIND-a si e OK , a nai-veroqtno si pravil nqkakvi promerni v mrejata si , i
vse oste nqmash tekustiq spisuk na name serverite za osnovniq domain. To4no
kakto si po4nal s nslookup ste go polu4ish .
Note: ne mojete da izvurshvate zapitvaniq kym vashiq name server za osnovnite
servers, ako nqmate instalirani ukazaniq za osnoven server . Za da izbegnete
tazi dilema napravete taka 4e nslookup da izpolzwa razli4en server za imena
ili da polzwate [Primer edi koi si ....] kato otpravna to4ka i sled tova da
izteglite pylniq spisuk na validni serveri .

 "LINUX Rukovodstvo na mrejoviq administrator" str.180