lug-bg: LAN route

  • Subject: lug-bg: LAN route
  • From: r.marinov@xxxxxx (Raiko)
  • Date: Thu, 02 Aug 2001 07:50:54 +0300

Zdraveite
Imam dve LAN karti na edno PC ednata e eth0 i eth1 ednata
e s ip 212.72.219.220 koqto sochi kam internet (ot neq mi
idva neta) a drugata e c ip 192.168.1.1 ima i oshte edno
dve PC-ta s IP 192.168.1.2 i 192.168.1.3 kogato pusna ping
kam koeto i da e pc pinga e ok. telneta sashto varvi ot
drugite PC -ta ftp sashto imam ot drugite PC-ta. S edna
dyma mregata e izgradena pravilno imam predvid fiziceski.
Problema e che nqmam internet na drygite mashini brausera
ne raboti. Na brauzera sam my dal da polzva za proxy
192.168.1.1 no i kakvoto i da my dam vse ne zaregda.S red
hat 7.1 sam. Mislq che problema e v rotiraneto i po tochno
vrazkata megdy dvete mregi. Na PC-tata koito sa v mregata
izpolzvam za getaway 192.168.1.1 a za DNS DNS-a na
dostavchika.Vaprosa mi e kak da svarga dvete mregi.

<HR>
<UL>
</UL>

<HR>