Re: lug-bg: E takowa cudo nekoi wizdal li e-????!!!

  • Subject: Re: lug-bg: E takowa cudo nekoi wizdal li e-????!!!
  • From: dobber@xxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Tue, 7 Aug 2001 17:36:36 +0300 (EEST)

oleg, mnogo dobre sravni neshtata, ako LUG-BG imashe list s citati to tozi
mail opredeleno vliza na purvo mqsto.
problema e tam che dnes mi se obadixa pone 15 klienta koito imat SirCam a
az vijdam che oshte pone 15 klienta prashtat postoqnno poshta na razlichni
mailove, tova pravi trafik. tova zabavq "internet-a". drug problem nqma,
az nexodq da gi chistq sobstvenoruchno, no nqkoi drug go pravi...

    Ivan Dimitrov
System Administrator
  dobber@xxxxxxxxx