Re: lug-bg: Sreshtata v Parlamenta

  • Subject: Re: lug-bg: Sreshtata v Parlamenta
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 8 Aug 2001 18:07:44 +0300

ami da, sustoq se :)
po-to4no beshe press konferenciq v Agenciq "Balkan".
Veni Markovski (vodest) , Krasen  Stanchev (ako ne se luja ot Agenciqta za
zastita na potrebitelq ) , i nie trimcata ot LUG-a .
Imashe pokaneni mnogo jurnalisti  : K1 , bTV , Nova Televiziq  ,
Darik Radio ... susto i predstavitel ot bg ofisa na IBM i na HP mislq, MS
bqha pokaneni no ne doidoha . Prisustvaha  2-ma deputati : Mihail Mikov (
deto vnese za obsujdane zakona za komputurnite prestupleniq )      i
........   (ne si spomnqm imeto i :) , imashe i predstaviteli ot Agenciqta
ikonomi4esko rezvitie i t.n. Agencii i Komiteti .
Qvno ste ima otzvuk po novinite ,  kratko ste e qvno .
Vsi4ko  stana mnogo burzo ( sus sukrashteniq ) , v ramkite na po-malko ot 1 h
, vklu4itelno predislovieto na vodestiq , nashite izkazvaniq , i otgovorite
na vuprosi . Dokolkoto stigna vremeto kazahme , gore-dolu  dostatu4no ,
oba4e shum se vdigna naistina .